Podstawowe informacje Po niewielkich problemach technicznych, formularz działa już prawidłowo. Cena: 30 zł
Ilość wejściówek w
pierwszej turze rezerwacji: 500.
Wpłaty przyjmowane do: 6 lipca.
Zniżki:
- cosplay: 5 zł (zwrot po cosplayu).
- atrakcje: ustalane indywidualnie - należy wpisać co się robi w polu
uwagi.
- sprzęt: ustalane indywidualnie - należy podać informację w polu
uwagi.
- zaakceptowani helperzy: wejście darmowe (tylko osoby dyspozycyjne podczas całego konwentu) - należy dać informację w polu
uwagi.
Możliwość przekazania wejściówki innej osobie: nie można.
Możliwość zwrotów: istnieje, do 2 tygodni przed konwentem 100%, do tygodnia przed konwentem 50% kwoty.
Koszulki: 25 zł za koszulkę, wzór koszulki wyświetli się po kliknięciu odnośnika w formularzu.
Numer konta: dostępny po wypełnieniu formularza.
Po uzyskaniu 500 zarejestrowanych osób będziemy czekać na wpłaty. Osoby, które nie zdążą wpłacić w terminie, zostaną usunięte z systemu i będą musiały uczestniczyć w kolejnej turze rezerwacji.
Formularz mogą wypełnić także helperzy i twórcy atrakcji, dając odpowiednią informację w polu
uwagi, jednak nie spowoduje to zmniejszenia dostępnej ilości wejściówek na konwent.
Formularz Imię i Nazwisko: Pisane z DUŻEJ litery (pierwsza litera duża), wraz z polskimi literami.
Nick: będzie wyświetlany na stronie z listą konwentowiczów, może zostać dodany na identyfikator.
Hasło: minimum 4 znaki, potrzebne do zalogowania do panelu i na przykład zmiany danych.
Miejscowość: służy do identyfikacji przelewów ze źle wpisanymi danymi, także daje nam pewne statystyki.
Planowana godzina przybycia na konwent: pozwoli nam zorientowac się, kiedy ustawić więcej kas.
e-mail: dzięki niemu możemy się z Tobą skontaktować, można zmienić hasło itp.
Telefon: najszybszy sposób kontaktu w nagłej sytuacji. Należy podawać zgodnie ze wzorem, inaczej formularz nie zostanie przyjęty. Osoby bez numeru mogą podać same zera i dodać stosowną uwagę w przeznaczonym do tego polu.
gg: numer na komunikator internetowy, także bardzo szybki sposób kontaktu.
Koszulka: zamówienie koszulki (poprzez wybranie rozmiaru) wiąże się z koniecznością zapłacenia wraz z wejściówką dodatkowych 25 PLN. Wzór koszulki można obejrzeć klikając na link "Wzór na koszulce". Odbiór koszulki na konwencie.
Loża szyderców: ilość wejściówek tego typu jest bardzo ograniczona. Tylko 50 sztuk na cały konwent! Wejściówki tego typu są o 10 PLN droższe. Uprawniają do wstępu na specjalne miejsce podczas cosplayu - balkon nad salą gimnastyczną.
Wzór wejściówki: w tym roku istnieje możliwość wyboru wzoru na wejściówce. Dla uczestników dostępne są 3 wzory, ich podgląd dostępny jest po kliknięciu na cyferkę. W przypadku nie zaznaczenia wzoru, zostanie on wylosowany.
Rezerwacja sleepów: szkoła oferuje dużą ilość sal. Czy uważasz, że dobrym pomysłem byłoby przeznaczenie części z nich na zarezerwowane sleep roomy dla grup 20-30 osobowych? Informacja wyłącznie statystyczna, pomoże podjąć nam decyzję.
Cafecon Open Air: jeśli dzień przed konwentem będzie odbywała się impreza plenerowa nie związana z konwentem, czy byłbyś nią zainteresowany? Informacja czysto statystyczna, zostanie przekazana organizatorom Cafeconu Open Air.
Uwagi: tu należy wpisać wszelkie uwagi, w tym informacje o tym, czy pomagasz przy konwencie.
Po zaakceptowaniu formularza zostanie wysłany do Ciebie mail z odpowiednią informacją.
Zaraz po zarejestrowaniu można się zalogować używając imienia, nazwiska i hasła.
Aby dostać numer konta, należy po zalogowaniu kliknąć na zaznaczony na czerwono link w panelu uczestnika.
Pozostałe informacje Większość danych wpisanych w formularzu można edytować logując się na konto uczestnika (rozmiar koszulki, obrazek na wejściówce itp). Będzie to możliwe do momentu rozpoczęcia przygotowań do wydruku.
Adres do formularza:
http://www.natcon.pl/rezerwacje/formularz.phpAdres do logowania:
http://www.natcon.pl/rezerwacje/