anime download, drama dorama download
Strony: 1 [2]
Drukuj
Autor Wątek: ?okiem Main?ogra pt. I  (Przeczytany 10820 razy)
Geradiel
Pomocnik Organizatorów
Aktywny u?ytkownik
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 130


nobody expects Spanish Inquisition

1293004
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #15 : Maja 06, 2009, 20:39:28 »

z czo?giem mo?e by? problem, ale jak by? bardzo chcia? to mog? skrzykn?? ekip? i spacyfikowa? Twój sleep room o 5 rano Chichot a co jeszcze do pomocy i innych cosiów to jak dogadam si? z szefow? to mo?e i cattering z KFC by si? da?o skombinowa? wizja ogl?dania cosplayu i zagryzania tego Longerem jest kusz?ca ^^
Zapisane

Baranek de aru no-wa ii ne.
 ranek-ni okite,
 polanka-e hashitte,
 kou utattari suru:
 be be be, kopytka-wa boku-wo hakonde iru
 be be be, kopytka-wa boku-wo hakonde iru
PhoenixDelte
Helperzy
Aktywny u?ytkownik
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 174


1566176
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #16 : Maja 06, 2009, 22:20:40 »

Kurde KFC XD pracowa?em w KFC stare czasy. A co do 5 rano cz?owieku k?ad?em si? o 4 rano spa? i o 5 nas budzili z alarmem jakim? to by?o co? XD jak si? sta?o zawieszonym w szeregu i nie wiedzia?o co si? robi. A jak posz?o si? spa? i rano obudzi?o to nawet si? nie pami?ta?o ?e alarm by? XD W sumie ja te? mog? prawie wszystko sko?owa? ale w razie cudu prosz? zg?osi? si? do najbli?szej parafii :>
Zapisane
FenixXx
Zaawansowany u?ytkownik
****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 272


Dumny Zoboczeniec d>.<b

4798652
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #17 : Maja 06, 2009, 23:25:47 »

To wy chcecie spa? ?? !! Ja poprosze Bazooke i s?onia, zawsze chcia?em wybra? si? na polowanie na s?onie z wyrzutni? rakiet.
Zapisane

      
PhoenixDelte
Helperzy
Aktywny u?ytkownik
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 174


1566176
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #18 : Maja 07, 2009, 00:45:52 »

Jak b?d? ?adne dziewczyny to trzeba kiedy? si? przespa? no nie Mrugnięcie
Zapisane
FenixXx
Zaawansowany u?ytkownik
****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 272


Dumny Zoboczeniec d>.<b

4798652
Zobacz profil Email
« Odpowiedz #19 : Maja 07, 2009, 09:21:20 »

Wystarczy ?e trafisz w jej hero i si? uda ci przebra? ;]
Zapisane

      
komarEX
Helperzy
U?ytkownik
*****
Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : Czerwca 01, 2009, 00:04:31 »

Na kona bior? lapa, wi?c je?li co? wam pstryknie to mog? u?yczy?.
Jakby komputery jakie? k?opoty robi?y to mog? równie? naprawi? (sie znam na tym).
Zapisane
Strony: 1 [2]
Drukuj
Skocz do: