Abarai
|
|
« Odpowiedz #15 : Kwietnia 19, 2009, 17:45:57 » |
|
Kartki na tłum nie działają . Ale takie pojedyncze - tak . Tylko , że muszą być szmaty i worki . Jak ja nachlapię po myciu zębów albo coś , to kartka mi nie pomoże tego zmyć . W tym jest problem. Jestem osobą sprzątającą po sobie , i staram sie zostawić kibelek , w takim stanie jak zastałem . Ale nie będę szukać Patrolu , żeby zdobyć szmatę , bo 1) nie wiem , gdzie przebywa Patrol , i 2) zanim wrócę ze szmatą , to reszta wizytujących kibelek "przerobi" moją małą kałużę w błotko , które będzie wychodzić na zewnątrz .
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
annighty
|
|
« Odpowiedz #16 : Kwietnia 20, 2009, 12:11:34 » |
|
Prawda, prawda - przede wszystkim trzeba zapewnić te szmaty i worki, a potem dopiero ewentualne kartki, bo dobre chęci nie starczą, jak nie będzie środków. To samo z koszami na śmieci (czy też workami) ogólnie - trzeba żeby ich było dużo (większość ludzi z reguły wyrzuca śmieci do kosza jeśli ma jakiś pod ręką, ale praktycznie nikt nie będzie biegał z papierkiem jeśli kosz będzie, powiedzmy, na drugim końcu konwentu).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
FenixXx
|
|
« Odpowiedz #17 : Kwietnia 20, 2009, 17:25:34 » |
|
Kosze to nie problem, wystarczy kupić paczkę worków na śmieci i taśmę izolacyjną, worek do ściany i taśmą przejechać, trzyma się ładnie i wrzucać łatwo, a wymiana na nowy dziecinni prosta
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Abarai
|
|
« Odpowiedz #18 : Kwietnia 20, 2009, 17:44:49 » |
|
Worki są na konwentach na ścianach korytarzach . Na doji w zeszłym roku było ich sporo i to była naprawdę rewelacja ! Pomysł więc nie jest nowy , ale działa cuda i zgadzam sie z FenixXx'em , że łatwo wymienić na nowy Kartki są też "Ludzie - myjcie się ! " . Akurat ten pomysł mi się spodobał . Rozumiem - brak prysznica czy kolejka , ale woda jest , mydło sie znajdzie , ręcznik jakiś tez Super na konwent są poza tym "mokre chusteczki" ( tzw. "pieluszki" dla niemowlaków ) . Paczka kosztuje kilka zł , można użyć w ostaeczniości zamiast prysznica ( to tylko 2 dni) . Co do kartek to się zastanawiam ( bo kartki to tez dobry pomysł ) , czy lepsze są drukowane , tak jak np. na drzwiach do roomów ? Czy może lepsze "mazakiem odręcznie " , bo wyglądają bardziej desperacko i przykuwają oko ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ailish
|
|
« Odpowiedz #19 : Kwietnia 20, 2009, 20:21:01 » |
|
Ano.. pisane ręcznie ;3 Tylko pod warunkiem, że dobrze i przyciągająco napisane ^^ Mnie tam jakoś zawsze odrzuca od takich drukowanych.. nigdy nie chce mi się czytać ( rysunki też przyciągają wzrok... ale w konkretnie tym przypadku to chyba nie najlepszy pomysł ;3 )
Te..no kosze w toaletach muszą być >3 Zresztą w ogóle muszą być ( to jest właśnie to co mnie najbardziej wkurza na konwentach... szukanie kosza ! 8D )
Tak mnie z ciekawości zastanawia... Kiedyś droga banda z Hinomaru ( nigdy nie mogę zapamiętać tego ładnego skrótu >D ) wymyśliła taki sprytny system rozplanowania miejsca w sleepach.. Przyznam, że przeraża mnie, jak czasami zaglądam w poszukiwaniu miejsca i widzę tak ładnie śpiwór na śpiworze.. ludzia na ludziu.. A jeden pokoik dalej leżą sobie dwa śpiwory na krzyż jakieś tam bety i zajmują prawie całe miejsce w sleepie... Bo oczywiści niektórzy nie myślą i tych innych, którzy też poszukują miejsca.. Zastanawia mnie który pierwszy konwent wykorzysta ten system ;3
|
|
|
Zapisane
|
Zielona Noga Kota na pewno czuwa nad tobą...
|
|
|
PhoenixDelte
|
|
« Odpowiedz #20 : Kwietnia 20, 2009, 21:02:09 » |
|
Hmm to może zastosujmy siłę persfazji. Czyli Karteczka z napisem tcionką 40 JEŻELI PO SOBIE NIE POSPRZĄTASZ A ZOSTANIESZ DRAPNIĘTY TO PAPA Z KONWENTU. Zawsze coś trafi do ludzi xD
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ailish
|
|
« Odpowiedz #21 : Kwietnia 20, 2009, 21:18:58 » |
|
W ten sposób? Wątpię Raczej tylko da im powód do śmiechu i (nie)miłych komentarzy po zakończeniu konwentu ;3 Jeżeli już to tylko prośby ^^
|
|
|
Zapisane
|
Zielona Noga Kota na pewno czuwa nad tobą...
|
|
|
FenixXx
|
|
« Odpowiedz #22 : Kwietnia 20, 2009, 22:56:02 » |
|
To już napisz brudny kible grozi zakażeniem, strach działa lepiej ;]
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
PhoenixDelte
|
|
« Odpowiedz #23 : Kwietnia 20, 2009, 23:16:58 » |
|
Hmm dobra kible to kible posprząta po sobie. A teraz wyobraź sobie jakiś edzio idzie i plum spadł mu kawałek loda na zol (ziemie) I hmm co z tym zrobić aa walić to i edzio idzie dalej XD a inna osoba idzie i plum ma Loda na bucie XD. Więc trzeba jeszcze jakoś zadbać o pomieszczenia. Np Wywiesić na jakimś haczyku lub przy koszu szmate. xD Bo zmiotkę i szufelkę do złomiarze by zakosili XD
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Abarai
|
|
« Odpowiedz #24 : Kwietnia 20, 2009, 23:32:08 » |
|
Dobrze by było przy koszu dać szmatę , ale ona zniknie w sleepie pod zwałami śmieci >_< Dobrze by było, gdyby była obok kosza albo w org-help roomie . Na korytarzu to nawet sie nie zauwazy Nie wiem , jak w innych informatorach , ale może by na mapce wyrażnie zaznaczyć ORG ROOM , PATROL ROOM , a w opisie roomów i na drzwiach danego roomu kartka : "Mamy miotłę i szufelki Pożyczymy chętnym do zwrotu! " Czy coś takiego , żeby było wiadomo , co jest Nie wiem , na ile sie to da załatwić z Paniami Sprzątaczkami. Na zeszłym Pierniku w jednym pomieszczeniu w drugim budynku były miotły . Mozna było zamieść podłogę przed rozłożeniem śpiworków i namiocików , i jakoś ogarnąć przed wyjazdem . Ulga dla alergików Kurczę , normalnie ten topik o sprzątaniu to pewnie dziwi niektórych bywalców konwentów ( szczególnie pewnie tych , którzy kilkudniowy np. Piernik traktują jako tania bazę noclegową , a nie konwent , no ale nic to )
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
PhoenixDelte
|
|
« Odpowiedz #25 : Kwietnia 21, 2009, 01:34:33 » |
|
Ja szczerze mówię ja pierwszy raz będę na konwencie. I na dodatek jeszcze jako Helper tego nie grali w żadnym radiu. Hmm co do tej szmaty w org-help room. Mi by się nie chciało zasuwać przez 30 min do org roomu by wziąć szmate. Przy tym stracić 1,3h zabawy by posprzątać po sobie. Więc raczej w każdym pomieszczeniu gdzie odbywa się zabawa powinna być jedna lub dwie szmaty i to właśnie obok kosza. A co do mioteł i szufelek można zawsze napisać dużymi literami WRÓĆ DO MNIE :>
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2009, 18:26:31 wysane przez May »
|
Zapisane
|
|
|
|
Drakar
Nowy użytkownik
Wiadomoci: 35
|
|
« Odpowiedz #26 : Maja 01, 2009, 22:37:07 » |
|
Szmaty, kosze, szufelki, zasłonki prysznicowe(serio, przydadzą się). już zostały wymienione. Sprawny kibel patrol do tego.
Koszulki dla orgów i helperów, albo chociaż coś ala szarfa dla rozpoznawania by się przydały. Przeszkolić helperów w zakresie "którędy do panelówki 2 ale tak żeby przejść obok game rooma", orgów też ma prawo szlag trafić gdy słyszą to trzy razy na minutę.
Plan konu: -na kartce przynajmniej A2, koloru białego, -wszystkie kontury cholernie grubym czarnym, -opisany ładnie kolorami(różowe to sleeproom, zielone to gameroom itd.) z dokładnym zaznaczeniem wszystkiego co potrzeba, -wiszący tuż za wejściem. Sale konkretne zaznaczone kartkami na drzwiach, wielkości A3. Wpada w oko.
Przy kasach wielka wywieszka "uczestnicy z rezerwacjami mają pierwszeństwo w kolejce". Proponowałbym wystawić 8 kas, z czego załóżmy, że 5 zajmowałoby się uczestnikami którzy przyjechali bez rezerwacji, a 3 dla osób z rezerwacjami. Do tego żeby były ustawione od liter którym się nazwisko zaczyna.
Porządne zaciemnienie wszystkich sal, gdzie używany jest projektor, komputer czy inna cholera. Wystarczy mi to, że w jasnym słońcu nie mogę sobie smsa przeczytać na telefonie. Ktoś pamięta Magnificonowe "5 różnic"?
Porządna wentylacja. Tysiąc chłopa w budynku z zamkniętymi oknami?
Cosplay sprawny, może podzielony na dwie części? Pokaz kostiumów ogólny i pokaz konkursowy?
Do informatora wpisać dokładnie: -Atrakcję -Organizatora -Miejsce -Czas -Opis atrakcji. Przynajmniej 3 zdania czego się spodziewać.
Tablice ogłoszeń, na wypadek jakichś obsuwów - w okolicach sali projekcyjnej, sal z atrakcjami i game roomu.
Rezerwowe sleepy, przez korytarze ma się dać przejść bez manewrowania, a w sleepach też jakieś miejsce dla nocnych kiblołazów powinno być.
Wydzielenie sali na stoiska handlowe, dużej sali. Odstępy między stoiskami.
Poprawne rozplanowanie czasu - nie urządzać wszystkich konkursów pomiędzy 17-19, bo jak trafimy na wyjątkowego naru/bleach/onepiece/deathnote/souleater/evangelion-tarda to się zapłacze i zacznie szukać żyletek.
Każdy sprzęt wart więcej niż trzy dychy do orgroomu, ewentualnie zostawiany w sali pod czyjąś opieką lub pod kluczem. Proponowałbym zrobić tutaj coś ala rozpiskę - osoba rozpoczynająca panel wpisuje coś w stylu "Sala panelowa nr. 3. Sprzęt znajdujący się w sali: dwa głośniki, komputer nr. 2. Sprzęt wypożyczony z orgroomu: projektor <podpis>". Po zakończeniu panelu, wytarmoszeniu uczestników z sali i zamknięciu pokoju na klucz wpisuje "Sala panelowa nr. 3 - powyższy sprzęt po moim panelu nadal znajduje się w sali/został odniesiony do orgroomu, <podpis>".
|
|
« Ostatnia zmiana: Maja 01, 2009, 22:54:06 wysane przez Drakar »
|
Zapisane
|
|
|
|
PhoenixDelte
|
|
« Odpowiedz #27 : Maja 01, 2009, 22:55:04 » |
|
Powiem tak fajny pomysł a co do kas ja bym otwarł jedną góra dwie osobne gdzie tylko os z rezerwacją by były i to by wyjaśniło to że w kolejce mają pierwszeństwo ci z rezerwacją. Zauważ ktoś stoi w kolejce 30 minut a tu przychodzi gostek z rezerwacją i on sobie pomija kolejeczkę a tego co stoi 30 min coś trafia
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Natan
|
|
« Odpowiedz #28 : Maja 01, 2009, 22:55:57 » |
|
Będą tylko wejściówki za rezerwacją.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Drakar
Nowy użytkownik
Wiadomoci: 35
|
|
« Odpowiedz #29 : Maja 01, 2009, 22:58:00 » |
|
Powiem tak fajny pomysł a co do kas ja bym otwarł jedną góra dwie osobne gdzie tylko os z rezerwacją by były i to by wyjaśniło to że w kolejce mają pierwszeństwo ci z rezerwacją. Zauważ ktoś stoi w kolejce 30 minut a tu przychodzi gostek z rezerwacją i on sobie pomija kolejeczkę a tego co stoi 30 min coś trafia Będą tylko wejściówki za rezerwacją.
Problem samorozwiązany.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|